Shaklee & Catalyst Lover.. Happy Shopping Here..

Rawat Bell Pasly dengan Vivix Shaklee

Rawat Bell Pasly dengan Vivix Shaklee.
bagaimana vivix berfungsi‼️
vivix cukup bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA. memperbaiki DNA. setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA(salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut. vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan KANSER, kimoterapi bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.
memperbaiki tenaga sel. semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. ini akan menurunkan fungsi sel. vivix membantu menguatkan sel tubuh.
membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular,imuniti dan sendi. semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan semakin pudar. vivix membantu mengembalikan keremajaan dalam tubuh badan pengguna.
bagaimana Vivix bertindak ke atas sel tubuh :
1) cell Defence - mempertahankan sel yang mudah rosak dan berpenyakit 2) Cell Energy - memberi tenaga kepada sel yang lemah 3) Cell Repair - membaiki sel yang telah rosak 4) cell performance - meningkatkan prestasi sel
Image may contain: 1 person

✆ BERMINAT? UNTUK PERTANYAAN/ORDER, SILA INBOX/KOMEN Jika anda berminat untuk menjadi ahli Shaklee Sila inbox utk keterangan lanjut NAMA :NURUL SHAIDAH BT MAIDIN (ID : 1075693) HP : 0122370408 (SMS/WHATSAPP only)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...