Shaklee & Catalyst Lover.. Happy Shopping Here..

apa sbnrnyer Collagen tu???

salam...

to all rakan2 p'bace....mlm ni sy nk share2 dgn rakan2 tntg ape itu collagen.....bace2 la ntuk info2 yg b'makne ntuk kite ni...


Collagen, apakah kegunaan collagen?

Collagen adalah elemen yang penting unutk kecantikan dan keanjalan kulit. Kini pelbagai produk berasaskan collagen banyak berada dipasaran. Penurunan collagen atau kolagen akan berlaku apabila umur semakin meningkat dewasa dan akibat akan mengakibatkan kulit mula menampak garis-garis penuaan dan kulit muka akan mudah berjeragat,kusam dan tidak bermaya. bagi melambat dan mengelakkan proses ini berlaku selain mengambil makanan yang mengandungi collagen atau kolagen secara semualajdi seperti makanan yang mengandungi kandungan c yang boleh meransangkan pembentukan collagen. Makanan tambahan juga adalah diperlukan unutk mempercepatkan pembaikan sel-sel kulit yang saban hari dimamah usia.



PEMILIHAN COLLAGEN


Bagaimanakah memilih collagen yang baik dan semulajadi. Ini juga penting, collagen yang baik adalah rumusan seperti biochemic seperti BC04. Selain itu pengambilan Vita C  rumusan homeopathy juga bagus untuk menegangkan kulit,memerahkan pipi,merawat kulit kusam dan berjeragat daripada dalam. Oleh itu bagi menangani masalah kulit muka kusam,berjeragat,kesan-kesan penuaan dan mencantikkan struktur kulit.Penggunaan collagen yang tepat dan berkesan amat diperlukan.


so dari info di atas ni kite blh taw yg kulit kite sgt2 la m'merlukan SUPPLEMENT ntuk mengelakkan kulit kite tidak sihat..kita kenelah m'ambil langkah2 awl ntuk mencegah kulit kite daripada sebarang rase yg tidak 
sihat....


COLLAGEN CATALYST

rakan2 p'bace juga blh memiliki collagen dari stokis/agent catalyst...collagen catalyst merupakan collagen yg b'bentuk serbuk...rase anggur m'buatkan collagen catalyst mudah dtrime & disukai ramai...saye pown suke sgt2 mkn collagen ni...sgt besh taw...rakan2 juga blh m'cube :)

✆ BERMINAT? UNTUK PERTANYAAN/ORDER, SILA INBOX/KOMEN Jika anda berminat untuk menjadi ahli Shaklee Sila inbox utk keterangan lanjut NAMA :NURUL SHAIDAH BT MAIDIN (ID : 1075693) HP : 0122370408 (SMS/WHATSAPP only)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...