Shaklee & Catalyst Lover.. Happy Shopping Here..

ya Allah ya tuhanku kau bantulah ibuku

ya Allah ya Tuhanku...
bantulah ibuku dalam menghadapi rawatan kimoterapi yg bakal dijalaninya
x sanggup aku anak nye mengenangkan betapa seksa nye kimo tu
penyakit yg paling org takot yg paling nak dielak2 kan....
kini ibuku menghadapinye....sedihnye x dpt bersama dgn ibuku
mak...kan bgus adik dpt jage mak....
duduk sebelah mak dgn akak & abg...
bg mak rase hepi ade anak2 mak kat sisi mase mak nak wat treatment...
tp ni x....aku kat u aku...akak kat tempat dye...abg pula bz dgn kerja....
yg ade ayah.....ayah pown x blh nak jage smpai mlm....
hmmmm sedihnyer nak pk kan...
aku taw ibu aku kuat...bile tpon jer rase nak nangis....
tapi aku kene kuat...xnk bg ibu aku sedih....
aku kene kuat bg dye smangat...dlm hati hanye tuhan je yg taw...
smbil air mate yg aku tahan2 menitik juga bile aku wat entry ni...
nak balik!!!tolong la!!!nak jage mak......
nak bg sokongan kat mak.....
mak nnty adik balik yer..mak jage diri baek2....
adik syg mak....

✆ BERMINAT? UNTUK PERTANYAAN/ORDER, SILA INBOX/KOMEN Jika anda berminat untuk menjadi ahli Shaklee Sila inbox utk keterangan lanjut NAMA :NURUL SHAIDAH BT MAIDIN (ID : 1075693) HP : 0122370408 (SMS/WHATSAPP only)

2 comments:

  1. ape kate awk justifykan tulisan awk. buang verification word. bru kemas. ok dh letak dlm bloglist spt yg dijanjikan :)

    ReplyDelete
  2. xmo nangis2.byk2 berdoa moga mum cepat sembuh k.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...