Shaklee & Catalyst Lover.. Happy Shopping Here..

untuk si manusia yang tidak berakal...

manusia yg tidak berakal jer yang berperangai mcm korang...mne letak nyer otak korang...mungkin elok lg otak yang ade pade korang di bagi kat haiwan...mungkin lg bagus...x gune Allah bg korang otak tp prangai masyaallah mengalahkan anjing kelaparan yg menyalak minta di suap...aku tak gentar sikit pown dengan korang....jangan ingt aku takut dgn korang...ko boleh ckp ape jer ko nak...nak ckp kluarge aku ape skali pown...tapi kluarge aku tetap bahagie....ayah mane yg x syg kn anak...kalo ank da kwn dgn orang yang prangai mcm kaki jalanan...salah aku sbb salah pilih kawan...yg penting kluarge aku kturunan aku bkn seperti ape yg korang kate kan....aku ade ayah yg blh protect aku...korang???ade ayah???belum tentu korang anak halal....ayah korg amek berat pasal korang?belum tentu terbaik mcm ayahku yang garang....aku anak emas dye x pnh sesekali menggugat kepercayaan dye sehinggalah aku bertemu dgn org yg b'perangai kelas ke 3...ayah mane yang x kecewa..tapi tu sume x m'buat aku malu dgn ayah ku....dari orang yg wat slh tp lari dari kbenaran X GUNA.....sorok2 dari pngetahuan mak ayah....ade ke patut anak wat camtu kat mak ayah...anak yg x kenang budi mak ngan ayah jer yg b'perangai mcm tu...pk2 kan lah...yg penting aku bahgie dgn ape yg aku ade skarang...wutever u want to say u may....org yg mcm ni aku anggap mcm anjing liar menyalak meminta makanan tapi x dpt2......mcm tu la korang....=)
✆ BERMINAT? UNTUK PERTANYAAN/ORDER, SILA INBOX/KOMEN Jika anda berminat untuk menjadi ahli Shaklee Sila inbox utk keterangan lanjut NAMA :NURUL SHAIDAH BT MAIDIN (ID : 1075693) HP : 0122370408 (SMS/WHATSAPP only)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...