Shaklee & Catalyst Lover.. Happy Shopping Here..

wanita hamil juga digalakkan mengambil VCO....

assalamualaikum rakan pembaca...kali ni sy nk bg info tntg wanita hamil pula....slalu nyer wanita hamil takut untuk ambil supplement or pil2 ni...mungkin bahaya bg baby kate nyer....tp VCO tidak membahayakan bg wanita yg hamil & bayi yg dikandungkan....


Product VCO nih jugak amat digalakkan bagi wanita yang ingin hamil kerana VCO nih membantu mengatasi kesuburan wanita. 


Pengambilan VCO atau virgin coconut oil/minyak kelapa dara keluaran CATALYST semasa kehamilan adalah sangat bagus dan insyallah tidak mendatangkan sebarang kemudaratan dan kesan sampingan kerana produk kami adalah 100% asli tanpa sebarang bahan pengawet atau pewarna tiruan. CATALYST juga adalah syarikat bumiputera dan produk-produknya mendapat pengiktirafan sijil HALAL.

Berkongsi tentang pengalaman sendiri yang mengamalkan softgel capsule sepanjang tempoh kehamilan dan selepas selamat melahirkan.Antara kebaikan dan kesan yang dialami :

* Kurang masalah keletihan & tidak bertenaga semasa bekerja
* Kulit tidak mengalami sebarang masalah jerawat/berminyak walaupun perubahan hormon berlaku sewaktu hamil
* Sistem penghadaman/pencernaan lancar-tiada masalah sembelit
* Tiada masalah keputihan sewaktu hamil
* Masalah kulit meregang/merekah dapat di atasi (strechmark)
* Kulit bayi cantik, tiada jaundis/kuning
* Sentiasa bertenaga dan tidak letih(dalam tempoh 10 hari awal berpantang)



so sape2 yg rase2 ingin m'cube atau mensarankan kepada wanita2 yg hamil ntuk m'cube VCO ni blh la hubungi saya atau isikan jer form di bwh page ni...hanya yg betul2 komfem jer yg akan dilayan...=)

✆ BERMINAT? UNTUK PERTANYAAN/ORDER, SILA INBOX/KOMEN Jika anda berminat untuk menjadi ahli Shaklee Sila inbox utk keterangan lanjut NAMA :NURUL SHAIDAH BT MAIDIN (ID : 1075693) HP : 0122370408 (SMS/WHATSAPP only)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...