Shaklee & Catalyst Lover.. Happy Shopping Here..

PROMOSI NOVEMBER 2017 : VIVIX SHAKLEE

Image may contain: text

Salah satu produk Shaklee yang mempunyai pengikut yang ramai adalah VIVIX Shaklee.
Ia juga dikenali sebagai tonik ajaib atau juga sirap Shaklee.
Vivix ialah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Ia juga di panggil sirap Shaklee yang berfungsi untuk melambatkan penuaan dari peringkat sellular.
Vivix mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol pula adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. Bahasa mudahnya, bahan kimia semulajadi yang menghalang atau melambatkan penuaan.
Untuk pengetahuan, Anggur Muscadine tadi adalah satu-satunya anggur yang mempunyai lebih satu kromosom yang sangat-sangat jarang ditemui. Kelebihan inilah yang menjadikan ia mempunyai lebih banyak faedah dan khasiat untuk kesihatan, fungsi imun yang lebih tinggi dan sifat anti oksidan yang lebih kuat dan kukuh. Resveratrol pula adalah salah satu bahan yang dicampurkan untuk menghasilkan Vivix.
Ia satu sebatian semulajadi yang terdapat dalam sesetengah tumbuhan, buah-buahan, biji, anggur dan produk dari anggur seperti wain merah. Resveratrol mempunyai aktiviti polifenolik dan antioksidan yang didapati berpotensi meningkatkan kesihatan dan kesejahteraan dalam kajian makmal dari seluruh dunia. Di samping itu, kajian juga menunjukkan bahawa resveratrol melawan penuaan selular. Kajian ini juga mendapati bahawa resveratrol dapat memanjangkan jangkahayat sel sellular, yang mungkin mempunyai kesan positif ke atas DNA, kesihatan selular, dan metabolisme.
Resveratrol ini tadi akhirnya digabungkan bersama sama dengan Anggur Muscadine, yang mana hasil gabungan inilah memberi kesan anti penuaan 10 kali ganda lebih hebat dalam Vivix Shaklee jika hanya dibandingkan resveratrol sahaja !
Apa Kebaikan dan Kelebihan Vivix Shaklee ?
Vivix ini mempunyai banyak kebaikan dan manfaat pada tubuh kita. Fungsi utamanya ialah:-
Melindungi dan membaiki sellular DNA
Memberi impak positif pada pengawalan genetik
Menggalakkan pembentukan mitochondria (sumber tenaga dari sel)
Melambatkan pembentukan proton AGE ( melambatkan penuaan – awet muda)
bagaimana vivix berfungsi‼️
vivix cukup bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA. memperbaiki DNA. setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA(salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut. vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan KANSER, kimoterapi bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.
memperbaiki tenaga sel. semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. ini akan menurunkan fungsi sel. vivix membantu menguatkan sel tubuh.
membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular,imuniti dan sendi. semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan semakin pudar. vivix membantu mengembalikan keremajaan dalam tubuh badan pengguna.
bagaimana Vivix bertindak ke atas sel tubuh :
1) cell Defence - mempertahankan sel yang mudah rosak dan berpenyakit
2) Cell Energy - memberi tenaga kepada sel yang lemah 
3) Cell Repair - membaiki sel yang telah rosak 
4) cell performance - meningkatkan prestasi sel

No automatic alt text available.
Image may contain: text
Image may contain: text
No automatic alt text available.
Image may contain: 1 person
Image may contain: 5 people, text
No automatic alt text available.
No automatic alt text available.
No automatic alt text available.
No automatic alt text available.




✆ BERMINAT? UNTUK PERTANYAAN/ORDER, SILA INBOX/KOMEN Jika anda berminat untuk menjadi ahli Shaklee Sila inbox utk keterangan lanjut NAMA :NURUL SHAIDAH BT MAIDIN (ID : 1075693) HP : 0122370408 (SMS/WHATSAPP only)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...