Shaklee & Catalyst Lover.. Happy Shopping Here..

SET KESUBURAN SHAKLEE

Lately ni ramai yang bertanya tentang #SetKesuburan keluaran shaklee ..
Mereka kata banyak sangat feedback POSITIVE tentang set kesuburan shaklee ni ..
so , sha nak share kan serba sedikit tentang kebaikan Set Kesuburan Shaklee ni ..
Mengapa Mesti Pilih Set Kesuburan Shaklee?
No automatic alt text available.

BAGI LELAKI
Set kesuburan shaklee akan :
๐ŸŒฟ Meningkatkan nafsu seks dan membantu meningkatkan kebolehan seksual lelaki.
๐ŸŒฟ Meningkatkan kualiti dan kuantiti sperma.
๐ŸŒฟ Memanjangkan tempoh hayat sesuatu sperma.
๐ŸŒฟ Menghalang sperma dari rosak dan meningkatkan kemampuan pergerakan sperma.
๐ŸŒฟ Menambahkan hormon lelaki iaitu hormon testosterone.

BAGI WANITA
Set kesuburan shaklee akan :
๐ŸŒท Menstabilkan hormon wanita, kerana kestabilan hormon wanita amat penting untuk membolehkan seseorang wanita itu 'lekat'.
๐ŸŒท Meningkatkan keinginan seksual wanita.
๐ŸŒท Menambahbaik kualiti ovum atau "telur" wanita.
๐ŸŒท Menambahkan hormon kewanitaan iaitu hormon estrogen.

Ok, itu secara umumnya...
sekarang jom kita tengok pula bagaimana Set Kesuburan Shaklee membantu meningkatkan kesuburan dan seterusnya dapat membantu kehamilan.
Set Kesuburan Shaklee mengandungi multivitamin yang lengkap yang dibuat berasaskan bahan semulajadi yang dijamin selamat dan halal. Menurut pakar, pengambilan multivitamin dapat meningkatkan tahap kesuburan.
Dr. Hamid Arshad, turut bersetuju dengan kajian ini melalui laman sosial Facebook miliknya.
Image may contain: text

Yang ni sha nak share kan apa kebaikan setiap supplement dlm membantu suami isteri menjadi lebih subur dan mudah mendapatkan zuriat ..
• Set Kesuburan Untuk Lelaki
๐ŸŒฑ CoQHealth Plus
.
CoQHealth Plus Shaklee adalah vitamin yang mengandungi Coenzyme Q10 (CoQ10). CoQ10 ni mengandungi Vitamin E dan juga ekstrak Teh Hijau yang sangat bermanfaat untuk kesihatan kita. Kajian telah menunjukkan bahawa CoQHealth Plus ini dapat meningkatkan tahap kesuburan lelaki seterusnya meningkatkan kemungkinan isteri untuk hamil.
๐ŸŒฑ Vitamin E
.
Vitamin E dapat membantu meningkatkan kualiti sperma dan menambahkan kuantiti sperma lelaki. Ia juga dapat meningkatkan ransangan seks kepada suami. Suggestion cara pengambilan Vit E untuk Lelaki tidak digalakkan mengambil setiap hari. Sebaiknya diambil 2 hari sekali atau 3 kali seminggu.
๐ŸŒฑZinc Complex
.
Zinc Complex mampu meningkatkan kualiti sperma dan menambahkan kepekatan dan kekuatan sperma. Ini dapat memastikan mobiliti sperma dan kelansungan hidup sperma yang tinggi. Selain itu, ia meransang pembentukan hormon lelaki iaitu hormon testosteron.
• Set Kesuburan Untuk Wanita
๐ŸŒป GLA Complex
.
GLA berfungsi untuk menyeimbangkan hormon wanita yang diketahui berkait rapat dengan kitaran haid dan kesuburan wanita. Ia juga membantu para wanita dalam menghasilkan cecair kesuburan yang memberi ruang untuk sperma terus hidup lebih lama bagi proses persenyawaan iaitu sehingga ke lima hari. GLA juga boleh mengurangkan period pain atau senggugut dan juga mengecutkan cyst.
๐ŸŒป CoQHealth Plus
.
CoQHealth mengandungi koenzim CoQ10 yang dapat melancarkan proses pembebasan telur dari ovari. Ia juga dapat membantu wanita menghasilkan telur atau ovum yang matang dan berkualiti bagi memastikan proses persenyawaan menjadi lebih berjaya dan menghasilkan kehamilan.
๐ŸŒป Vita Lea
.
Vita Lea adalah multivitamin shaklee yang dapat membekalkan pelbagai vitamin di dalam badan seterusnya melengkapkan keperluan nutrisi badan yang tidak dapat kita perolehi daripada makanan harian kita. Keseimbangan nutrisi dalam badan akan menyebabkan sistem badan akan berfungsi dengan baik dan cekap yang juga memberi kesan dalam meningkatkan kesuburan.
๐ŸŒป B Complex
.
Secara dasarnya, B Complex sangat elok diambil oleh kedua-dua suami dan isteri kerana di samping menjana tenaga, ia juga mengandungi vitamin anti stress yang dapat mengurangkan stress pasangan suami isteri yang mungkin mengganggu hubungan intim pasangan.
bagi wanita pula, kandungan asid folik yang terdapat di dalam B Complex amat penting untuk mengelakkan risiko pembentukan tulang belakang dan bayi yang tidak sempurna.
๐ŸŒป Alfalfa
.
Alfalfa adalah sangat istimewa untuk wanita kerana merupakan "kacip fatimah" moden yang mampu memberi kesan kepada organ reproduktif wanita. Alfalfa juga boleh merawat penyakit-penyakit wanita seperti keputihan, kegatalan pada vagina dan sebagainya.
Alfafa juga sesuai di ambil oleh lelaki dan wanita sebagai cleaning toksin dlm badan bagi memudahkan penyerapan supplement yg diambil .
So , jangan tunggu lagi . For those yang dah lama sangat menunggu kehadiran cahaya mata .. highly recommend u alls untuk start consume set kesuburan shaklee ni ..
9/10 dari pengguna set kesuburan shaklee telah membuktikan keberkesanan shaklee dengan berjaya hamil .

Sekiranya berminat . Atau ingin dapatkan penerangan lanjut yang lebih details ..
Please . Contact sha terus .
FREE CONSULTANT untuk ualls ..
Image may contain: text

Image may contain: 1 person, smiling, text

No automatic alt text available.

Image may contain: text

No automatic alt text available.

Image may contain: text

Image may contain: text

No automatic alt text available.

No automatic alt text available.





✆ BERMINAT? UNTUK PERTANYAAN/ORDER, SILA INBOX/KOMEN Jika anda berminat untuk menjadi ahli Shaklee Sila inbox utk keterangan lanjut NAMA :NURUL SHAIDAH BT MAIDIN (ID : 1075693) HP : 0122370408 (SMS/WHATSAPP only)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...