Shaklee & Catalyst Lover.. Happy Shopping Here..

phytoscience double stem cell ... jana pendapatan sampingan anda

assalamuaalaikum readers :)

phytoscience double stem cell ... KAAACHINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

kaching kaching kaching bunyi duit gugur .... ;D
pernah dengar tak mengenai bisnes PHYTOSCINCE BISNES KAACHING ni??? haaa bisnes ni sekarang semakin melonjak naik dengan populariti di tahap jutawan2 nih.. so untuk menjadi jutawan jom la rebut2 memasuki bisnes ni... DUTA untuk produk ni adalah dato umie aida... see the mummy la kan... cantik hawt dan dah bergelar Dato sekarang...


tau x korang, dengan phytoscience double stemcell ni, korang boleh menjana income yang sgt ajaib dan lumayan? x pecaya? percaya lah! dengan modal minimum yang hanya RM 270 korang sume boleh generate income sampai ade 4- 5 angka dan sehingga x terkira oleh tangan....
YANG PENTING... nawaitu dan istiqamah...
MESTI ramai yang ragu2 lagi nak join bisnes macam ni. takot MLM la skim cepat kaya la. tapi bisnes ni memang lain. siyes wa cakap lu.


die memang macam konsep MLM tapi dalam bisnes ni sape yang usaha die la dapat. macam yang korang tahu, dalam MLM, upline yang akan dapat banyak untung kalau downlinenya bekerja keras. betol? upline boleh duduk goyang kaki and duit tetap masuk.


kalau bisnes phytoscience ni, setiap orang x kira la yang atas ke yang dok bawah ke, sume kene berusaha untuk dapat income. die x semestinya sape join dulu die akan dapat income banyak. and sape join lewat die dapat income sikit.





orang yang pegang kunci keta and cek tu adalah seorang cikgu. dia mengajar kat sabah nun. namanya En. Sudirman Abdul Rahman.

fikirkanlah, die duduk kat kawasan pedalaman Sabah yang xda internet. internet hanya berada di sekolah jaa. macam mana die boleh berjaya? sebab dia ade usaha. walaupon internet kat sekolah je available, die still boleh dapat income tertinggi dalam biz phytoscience ni. kalau die boleh, kenapa kita yang internet setiap mase ade ni x boleh? in a way, i see him as an inspiration to people like me to be successful. 


haaaa yang ni adalah kenalan saya..1 kawasan masjid tanah... :) see beliau pown da berjaya dengan bisnes kaaching...

apa kata beliau terhadap kejayaan beliau :

aizul marcello said : 
Alhamdulilah ini pencapaian saya selama lebih kurang 19 hari bersama dgn Bisnes Kaaching Income Miracle..betul kata org, if kita berusaha kita akan dpt..selama nih saya dan isteri tak pernah menyangka yang kehidupan saya akan berubah 100%. lahiriah dan rohaniah juga totally change! 


trima kasih Allah sbb beri ruang dan peluang utk mencapai apa yang saya da dpt nih..insyaallah saya akan gunakan peluang ini sebaik mungkin! 

kepada yang masih ragu2, buat langkah bijak sekarang! buang sifat ego dlm diri, cpt2 msg saya..saya akan guide anda sebaik mungkin.



sooooooooo
ape yang ditunggu2 lagi...
yang betul2 berminat dan serious sahaja akan berjaya...
usah ragu usah bimbang...
anda juga boleh mengamalkan mengambil produk ni...

sama2 kite berjaya

sms/whatsapp 0122370408

✆ BERMINAT? UNTUK PERTANYAAN/ORDER, SILA INBOX/KOMEN Jika anda berminat untuk menjadi ahli Shaklee Sila inbox utk keterangan lanjut NAMA :NURUL SHAIDAH BT MAIDIN (ID : 1075693) HP : 0122370408 (SMS/WHATSAPP only)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...